These Come From Trees Sticker

These Come From Trees Sticker
This is the sticker we're hoping can save a couple hundred thousand trees a year. Amazing how the right message at the right time can make the difference.

Quick Facts about "These Come From Trees"

Thursday, March 4, 2010

Seton Hall University's These Come From Trees Video

The Ecology club at Seton Hall University just published a video about their These Come From Trees deployment at the school. It seems the Ecology club worked to deploy TCFT stickers across bathroom paper towel dispenser and napkin dispensers, and then documented the project!

What's more, they did some interviewing of people exiting restrooms to document the impact of the stickers. Very cool guys!

While there have been hundreds of higher education and professional organizations who use These Come From Trees stickers (well, in addition to thousands of individuals!), this is the first video we've seen!

Check out the video:


48 comments:

Van said...

Hi, Paul.

Last week, after replying to an unsolicited mailing from an investment firm, I thought that it would be useful to have a series of stickers and Post-Its to make people aware about consumption.

I learned about your sticker this morning from Daisy of the Alliance for Climate Education. Are you interested in having a line of stickers and Post-Its which would address the consumption of energy, paper, plastics, etc.?

Van
Van Ajemian, JD
vanajemian@yahoo.com
Montebello, CA 90640

Patty said...

I think what you guys are doing with this sticker project is amazing, keep up the good work!

Yatzareth said...

I LOVE THIS IDEA! I HAVE SEEN SOOO MANY PEOPLE WASTE LIKE 5 PAPER TOWELS TO DRY THEIR HANDS! ITS SUCH A WAIST, ONE IS ENOUGH!

zXc said...
This comment has been removed by the author.
zXc said...
This comment has been removed by the author.
zXc said...
This comment has been removed by the author.
zXc said...
This comment has been removed by the author.
zXc said...

http://workscan.ru/ekaterinburg/administrator/

Lyalya said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Hey i read some extraordinary blogs from here and quite impressed from your blogging skills
Harley and Marlboro Man Jacket

Unknown said...

EnvironmentCare.in(http://www.environmentcare.in/) is India's 1st environmental B2B portal.It is an online one stop go Green source to provide end to end solutions for environment protection,pollution control management, energy conservation, renewable energy, e-waste management and safety management.
EnvironmentCare.in also provide Green News, live discussion, Blogs, Environment friendly calculator, Games with Learn and much more interesting and educational section.
You can follow us on
http://www.facebook.com/environmentcare.in,
http://www.linkedin.com/in/environmentcare and
https://twitter.com/B2B_Portal.

Unknown said...

Thanks a lot for share this blog with us.
Plant the Tress and Save the Earth....So we need environmental services and pollution control management for protect and keep clean the environment.

davis tree service said...

Oh i loved this post and the explanation with these posts are also so good, there is another website you should follow if you are looking for information related to tree services or looking for tree care
http://www.evergreenarborists.com/davis/tree-service-care-removal-pruning

Suseela said...




Awesome article. It is so detailed and well formatted that i enjoyed reading it as well as get some new information too.





datawarehousing Training in Chennai


Base SAS training in Chennai

Unknown said...

Looking for the thriller and adventure.Visit the olive sillari villas. Book tickets in advance and enjoy the trip.

Toronto Limo Rentals said...

You are doing a great job, by giving the message of saving trees because they are very useful for us. They give us many useful things especially oxygen without we can't even think of living.

Unknown said...

تواصل الان مع اكبر شركة حراسات امنية لتتعرف على العديد من الخدمات المقدمة فى امن وحراسة المدارس والمنشات الحيوية الكبرى مع اضخم اسطول عمل من افراد حراسات خاصة زور موقعنا الان لتتعرف على العروض

3nod maka said...

اكثر مبيدات امنة على صحة الانسان وصديقة للبيئة الان متوفرة داخل اكبر شركة رش مبيدات بمكة تواصل معنا الان لتتعرف على العديد من الوسائل المتبعة فى مكافحة حشرات بمكة فقط زور موقعنا الان

3nod maka said...

خصومات الان من شركة تنظيف خزانات بمكة الان وعلى اعلى مستوى ممكن الان يمكنكم الحصول على افضل تنظيف خزانات بمكة الان وصيانة عالية لكافة الخزانات الان وباقل الاسعار الممكن التى تقدمة الشركة

karmed said...

نقدم الان افضل انواع قراميد اسبانيالان وباقل الاسعار الممكن التى تقدمة الشركة الان وباقل الاسعار المختلفة والرائعة من قرميد التى لا احد يقدمة الان فى السعودية

3nod maka said...


للتخلص تماما من مشاكل الحشرات اطلبوا خدماتنا من شركة مكافحة حشرات بمكة
نقدم لكم مكافحة دورية ومبيدات متخصصة في : شركة رش مبيدات بمكة من افضل واقل الاسعار موقعنا الالكتروني:

http://www.el3nod.com/5/company-anti-insect-termite-Pesticides-mecca

anti.insects7@gmail.com said...

ابادة الحشرات بافض الطرق الحديثة التي تساعد على التخلص تماما من الحشرات فنقدم في شركة مكافحة حشرات ابادة حشرات للمولات وايضا لدينا خدمات متنوعه من ابادة حشرات للمصانع واضخم فريق ابادة يصلك اينما كنت في ابادة حشرات للمطاعم وافضل الاسعار والعروض على خدماتنا في مكافحة حشرات للجناين موقعنا:
http://www.anti-insects.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B5%D8%A7%D9%86%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B7%D8%A7%D8%B9%D9%85-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%A7%D9%8A%D9%86/

اخصائية التسويق said...

-تتميز شركتنا شركة تنظيف خزانات بالمدينة المنورة بعدة عوامل هامة تجعلها مصنفة كافضل تنظيف خزانات بالمدينة المنورة
-فتقوم بجميع خدمات التنظيف ومنها تنظيف الخزان سواء كانت العلوية أو السفلية وتعقيمها تعقيم تام بأفضل أنواع المطهرات .
نضمن لك عزيزي العميل بان تكون عملية التنظيف تتم على أكمل
وجه فلدينا فريق محترف خاص بعملية تنظيف وتعقيم الخزانات
واخلاءها من الأتربة والترسبات ثم الموجودة بقاع الخزان
وترك الخزان نظيف تماما من جميع الأتربة والشوائب الموجودة بالقاع.
فلدى شركة المشرق كلين تتسم عملية تنظيف خزانات بالمدينة المنورة
بالدقة العالية لاستخدامنا أفضل أنواع المطهرات والمصرح بها عالميا
يحتاج الخزان إلى عناية متخصصة من تنظيف و تعقيم كل خمسة أشهر و هذا لن يتم إلا بالاستعانة بشركة تنظيف خزانات بالرياض و ذلك لامتلاكهم السبل و الأساليب اللازمة لذلك كما أن لديهم خبراء و متخصصين في مجال تنظيف الخزانات و تشمل العناية الآتي :
عناية يدوية : عن طريق نزول العمال إلى الخزان و فركه جيدا و تنظيف جدرانه و الأسطح الخاصة به باستخدام المساحيق المنظفة الفعالة و اللازمة لهذه العملية .
عناية ميكانيكية : عن طريق استخدام مكانس المياه و الخراطيم النفاسة لإزالة الرواسب و البكتريا . عندما يتواجد فتحة مناسبة يستطيع العمال الدخول إلى الخزان و تنظيفه جيدا من الداخل باستخدام فرشاة خشنة ثم ملأ المياه و تفريغها للتأكد من نظافته و في حالة الخزانات الصغيرة يتم الاكتفاء بتوجيه مكانس المياه أو مضخاتها إلى داخل الخزان لإزالة الأوساخ و الترسبات ثم ملأ و تفريغ المياه عدة مرات للتأكد من نظافته .
و الخطوة الأخيرة و هي خطوة التعقيم و تشتمل على الآتي :
1 – يتم ملأ المياه بالكامل داخل الخزان .
2 – إضافة مادة معقمة مثل هيبوكلورايت الصوديوم و تركها ثلاثة ساعات داخل الخزان
3 – يتم تفريغ الخزان .
4 – يتم شطف الخزان عدة مرات قبل استخدامه .
و عملية التعقيم من أهم الخطوات التي تضمن عملية نظافة تامة للخزان بعد استخدام الوسائل اللازمة لذلك . حيث تقوم بالقضاء على البكتريا و الجراثيم و تمنع الترسبات كما أن المادة المعقمة لها دور فعال فى إزالة الطبقات الرقيقة أو الرواسب من على أسطح و جدران الخزان


اخصائية التسويق said...

احسن شركة نقل عفش بالمدينة المنورة المشرق كلين 0538993522


تعد شركتنا وهى
نقل عفش بالمدينة المنورة من افضل الشركات المقدمه لخدمة نقل وتخزين العفش والأثاث بالمدينة المنورة فنحن نمتلك طاقما من النجارين الماهرين الذين يقومون بفك وتركيب العفش والاثاث دون تجريح او خدوش او كسور مما جعلنا مميزون فى مجال نقل العفش والاثاث بالمدية المنورة كما يوجد عندنا مستودعات امته لتخزين العفش والاثاث وادوات المطبخ ولدينا طاقم فنى لتغليف العفش والاثاث والحافظ عليه من الاتربه.
شركة المشرق كلين لنقل العفش والأثاث بالمدينة المنورةتقدم الكثير منخدمات نقل العفش والأثاث ، لدي الشركة طاقم عمل متخصص في مجال تغليف ونقل العفش والأثاث بدون أي تجريح أو كسور أو شروخ لا قدر الله، فريق الشركة مدرب ومنظم جداً ويعمل في هذا المجال منذ زمنٍ بعيد، مختصون في فك وتركيب العفش والأثاث أيضاً بكفاءة وإحترافية عالية، بجودة عالية وإحترافية لا مثيل لها وبأسعار منخفضة جداً.
كما تستعد مجموعة اخرى من العمال الى البدء فى تفكيك الأثاث الخشبي الثقيل فى جميع غرف المنزل توفيرا لبعض الوقت حيث انه من المتعارف عليه ان عملية التفكيك والتركيب للاثاث بشكل عام تستغرق الكثير من الوقت وبعد الانتهاء التام من عملية تفكيك الأثاث الخشبي يتم البدء فى تغليف القطع التى تتعرض للاتساخ بسهولة مثل غرف الاستقبال من كراسى والقطع المتعلقة بها التى تحتوى على قطع زجاجية قد تصبح معرضة للكسر بشكل كبير اثناء انتقال العفش هذا بالإضافة الى بعض قطع غرفة النوم وذلك عن طريق استخدام الاكياس الكبيرة المخصصة لتغليف تلك القطع لمنع كسرها او وصول الاتربة اليها كما يتم بعد ذلك الاستقرار على عربات نقل العفش وتقسيمها الى عدة عربات تختلف وفقا لدرجة التأمين العالية ليتم وضع العفش الذى يحتاج الى درجة تأمين عالية بها لضمان حمايته طوال الطريق كما يتم اختيار اوسع مكان بالمنزل ويقوم العمال بتثبيت اوناش الرفع به حتى يتم تحميل قطع العفش حتى لا تتعرض للانزلاق او السقوط اثناء عملية التنزيل للتحميل على عربات النقل و قد يظن البعض ان نقل الأثاث امر يسير وكل مايحتاج اليه هو اخذ الاثاث وتعبئته من المكان المراد نقله منه الى السيارة ولكنه امر خاطىء على الاطلاق لان الحفاظ على الاثاث لا يمكن ان يتم من خلال التخلص من عبء نقله بشكل يدوى ووضعه فى سيارة نقل الأثاث بل لابد من استخدام تقنيات محددة لضمان وصوله بسلامه وامان

اخصائية التسويق said...

احسن شركة نقل عفش بالمدينة المنورة المشرق كلين 0538993522


تعد شركتنا وهى
نقل عفش بالمدينة المنورة من افضل الشركات المقدمه لخدمة نقل وتخزين العفش والأثاث بالمدينة المنورة فنحن نمتلك طاقما من النجارين الماهرين الذين يقومون بفك وتركيب العفش والاثاث دون تجريح او خدوش او كسور مما جعلنا مميزون فى مجال نقل العفش والاثاث بالمدية المنورة كما يوجد عندنا مستودعات امته لتخزين العفش والاثاث وادوات المطبخ ولدينا طاقم فنى لتغليف العفش والاثاث والحافظ عليه من الاتربه.
شركة المشرق كلين لنقل العفش والأثاث بالمدينة المنورةتقدم الكثير منخدمات نقل العفش والأثاث ، لدي الشركة طاقم عمل متخصص في مجال تغليف ونقل العفش والأثاث بدون أي تجريح أو كسور أو شروخ لا قدر الله، فريق الشركة مدرب ومنظم جداً ويعمل في هذا المجال منذ زمنٍ بعيد، مختصون في فك وتركيب العفش والأثاث أيضاً بكفاءة وإحترافية عالية، بجودة عالية وإحترافية لا مثيل لها وبأسعار منخفضة جداً.
كما تستعد مجموعة اخرى من العمال الى البدء فى تفكيك الأثاث الخشبي الثقيل فى جميع غرف المنزل توفيرا لبعض الوقت حيث انه من المتعارف عليه ان عملية التفكيك والتركيب للاثاث بشكل عام تستغرق الكثير من الوقت وبعد الانتهاء التام من عملية تفكيك الأثاث الخشبي يتم البدء فى تغليف القطع التى تتعرض للاتساخ بسهولة مثل غرف الاستقبال من كراسى والقطع المتعلقة بها التى تحتوى على قطع زجاجية قد تصبح معرضة للكسر بشكل كبير اثناء انتقال العفش هذا بالإضافة الى بعض قطع غرفة النوم وذلك عن طريق استخدام الاكياس الكبيرة المخصصة لتغليف تلك القطع لمنع كسرها او وصول الاتربة اليها كما يتم بعد ذلك الاستقرار على عربات نقل العفش وتقسيمها الى عدة عربات تختلف وفقا لدرجة التأمين العالية ليتم وضع العفش الذى يحتاج الى درجة تأمين عالية بها لضمان حمايته طوال الطريق كما يتم اختيار اوسع مكان بالمنزل ويقوم العمال بتثبيت اوناش الرفع به حتى يتم تحميل قطع العفش حتى لا تتعرض للانزلاق او السقوط اثناء عملية التنزيل للتحميل على عربات النقل و قد يظن البعض ان نقل الأثاث امر يسير وكل مايحتاج اليه هو اخذ الاثاث وتعبئته من المكان المراد نقله منه الى السيارة ولكنه امر خاطىء على الاطلاق لان الحفاظ على الاثاث لا يمكن ان يتم من خلال التخلص من عبء نقله بشكل يدوى ووضعه فى سيارة نقل الأثاث بل لابد من استخدام تقنيات محددة لضمان وصوله بسلامه وامان

Unknown said...

التعليم

mohamed said...



ديكورات جبس بالرياضشركة سحر اللمسات
- شركة تشطيبات
معلم ديكور بالرياض
معلم دهان بالرياض ت
ا

Unknown said...

nice post.
Modular kitchen chennai

maktabtk said...

يحتاج العديد من الباحثين الي المراجع وابحاث والدراسات السابقة حتي تكون ركائز يعتمدوا عليها خلال مشوارهم لذلك يحرصون علي التعامل مع موقع مكتبتك لما يتواجد فيها من قاعدة بيانات ضخمة

maktabtk said...

يسعي الكثير من الباحثين الي الحصول علي خدمة توفير دراسات سابقة مترجمة من خلال التواصل مع موقع مكتبتك المتميز في قاعدة البيانات المتوافرة لديه

maktabtk said...

يوفر فريق عمل موقع مكتبتك كل ما هو جديد من تلخيص الدراسات السابقة وغيرها من ترجمة علمية التي تسهل عملية كتابة الابحاث والرسائل على الطالب والدارس

رواد الحرمين said...


شركه عزل فوم بالجبيل
لا تجهد نفسك ونحن تحت امرك ورهن اشارتك .
أبرز خدمات مؤسسة الحرمــين للمقاولات العامة بالدمام والرياض

شركه عزل فوم بالدمام


شركه عزل فوم بجدة

Monika said...

Thanks for provide great informatic and looking beautiful blog, really nice required information & the things i never imagined and i would request, wright more blog and blog post like that for us. Thanks you once agian
we offer services birth certificate in delhi which inculde name add in birth certificate and birth certificate correction complete process is online and we offer birth certificate onlineand we offer this birth certificate apply online same service offers at yourdoorstep at birth certificate in ghaziabad our dream to provide birth certificate in india and other staes like birth certificate in bengaluru and birth certificate in gurgaon book service with us birth certificate in noida also, service at yoursdoorstep only.

Anonymous said...

Your post is very good. I got to learn a lot from your post. Thank you for sharing your article for us. it is amazing post.
best esports jerseys

Clicksud Romana said...

Lista seriale turcesti subtitrat in Romana available on our website. Get the latest updates of seriale turcesti subtitrat in Romana freely on our website.

Sam said...

Line Heights is a well regarded Digital Marketing Agency in Bristol . They offer various kind of digital marketing services, such as SEO and SMM. They have worked on several projects and have delighted clients all around the world.

Alex said...

With experienced developers, eBridge provides the best Shopify website development services in Pakistan. Join us and get well-designed Shopify websites in a short period of time.

unite vpn said...

your blog is very good very helpful information... Lulubox apk

Aaasdsd said...

Get the latest updates of Osman intemeietorul turcestisubtitrat in Romana on our website. If you like to watch seriale turcesti subtitrat in Romana or seriale Romanesti so bookmark our website.

Yo WhatsApp said...

Since I don't have specific information about Instander Apk I cannot provide a detailed list of its features.

Gary sobers said...

Nice hard work is done in this article. Thanks for sharing this interesting article with us. I am looking forward for more updates in this article. Now its time to avail https://www.katy.limo/service/black-car-service/"> for more information.

Anonymous said...

bapesta shoes
yeezy 700
yeezy
jordan 6
hermes
kyrie 6
bape hoodie
hermes outlet
palm angels
supreme

메이저-토토사이트 said...

Your web site is great. I was extremely touched by this post.

gostopsite.com said...

Each & every tips of your post are awesome.

sportstotomen.com said...

Thanks a lot for sharing. Keep blogging

19guide03.com said...

Thank you so much for organizing and providing this quality information in an easy to understand way.

casinosite.zone said...

Nice article. I hope your blog guide would be helpful for me.

edwardsrailcar.com said...

Thank you for providing the information with post.